top of page

Tudástár

Hello Skool, hello digitális tudás!
mobility-creativity-concept-smartphone-screen.jpg
Children and Teacher in Kindergarten

2014 óta összegyűjtött tapasztalatunkat és tudásunkat osztjuk meg veled itt, hogy közreműködéseddel minél több gyerek ismerhesse a kódolás élményét.  

Jó helyen vagy, ha

  • fejlődésre vágyó pedagógus vagy, aki lépést

  • akar tartani a tech világ elképesztő fejlődésével

  • nyitott szülő vagy, aki szeretné, hogy a gyereke kreatív módon használja a kütyüket, és a kódolást az álmai eléréséhez

  • kíváncsi fiatal vagy, aki szívesen tanul egyedül programozni

A weboldalainkat JavaScript segítségével tudjuk igazán élővé tenni. A JavaScriptet

első sorban arra használjuk, hogy gazdagabb, felhasználóbarát élményeket teremtsünk

vele az internetet böngészők számára, például dinamikusan frissülő weboldalakat, elemeket tudunk vele mozgatni, a drag'n'drop a böngészőben elképzelhetetlen lenne nélküle, dinamikus tartalmakat tudunk létrehozni és még sok mást!

A 8 részes kezdőknek szóló Javascript kurzuson megtanuljuk a JavaScript programozási nyelv alapjait egy játékprogram elkészítése közben. A Pong nevű játékot fogjuk elkészíteni,  amely először 1972-ben került a játéktermekbe.

8751 [Converted].png

Ez a videó-sorozat segít abban, hogy megismerkedj a Python nyelvvel és pár órán belül meglegyen az első játékod is - mégpedig a Chrome dinoszaurusz játékát fogjuk életre kelteni!


Miért pont a Python? 
A Google keresési statisztikái szerint az elmúlt egy évben Amerikában a Python

több embert érdekelt, mint például Kim Kardashian, és ellentétben a vetélytársakkal,

a „Python programozás” kulcsszóra a keresések száma konkrétan triplájára nőtt.

vnu_l641_03 [Converted].png

Hogyan tanítunk?

Hiszünk abban, hogy bárki elég jó programozó lehet,

ha kellő kíváncsiság és kitartás van benne. 
Oktatási módszertanunk legfontosabb elemei

a mosoly és a Design Learning. 

8077072.png

Design Learning by Skool


Módszertanunk kreatív, problémamegoldó gondolkodásra ösztönzi a gyerekeket.

 
A tanulási folyamat négy szakaszból áll: felfedezés, ötletelés, prototípuskészítés és bemutatás. 

Minden projekt egy történettel indul, ami elindítja a gyerekek fantáziáját és segíti a kontextus megértését.

A résztvevők kis csoportokban dolgoznak, saját ötleteik alapján, és közben valós technológiai eszközökkel ismerkednek meg.

 

A mentorok támogató szerepet töltenek be, és gyakran együtt tanulnak a gyerekekkel.

A célunk,hogy a résztvevők bátran kísérletezzenek, együttműködjenek és fejlődjenek kreatív, kritikus gondolkodóvá. A módszertan alkalmazható robotika-, appfejlesztő- vagy akár egyszerű LED-es képeslap projekteknél is.

 

Fontos számunkra, hogy a gyerekek megtapasztalják a szabadság és a felelősség egyensúlyát egy támogató, biztonságos környezetben. Hiszünk abban, hogy így készíthetjük fel őket a jövő munkahelyeire – még azokra is, amelyek ma még nem léteznek.

Milyen egy Skoolos foglalkozás?

Egy Skool-os foglalkozás egyszerre játékos

és inspiráló. A résztvevő gyerekekkel közösen fedezzük fel a digitális világ izgalmát – legyen szó programozásról, robotikáról vagy AI-ról – miközben támogató mentorok segítik őket lépésről lépésre.

 

A hangsúly a kíváncsiságon, az önbizalom-építésen és az élményalapú tanuláson van.

 

Minden foglalkozásban ott van a közösség ereje: egy olyan biztonságos tér, ahol kérdezni menő, hibázni lehet, és együtt örülünk a sikereknek.

 

A Skool célja, hogy lebontsa a technológiai sztereotípiákat, és megmutassa: a digitális jövő mindenkié – különösen a lányoké is.

01

Középpontban a design thinking
és algoritmikus gondolkodás fejlesztése

02

Siker-, történet- és élményalapú workshop

03

Problémamegoldó és gondolkodási készség fejlesztése

04

Kapcsolatépítés, cégek, diákok, iskolák, tanárok, mentorok között

05

És milyen jó móka!

A Skool TV célja, hogy megmutassuk nektek belülről a tech cégek izgalmas világát,

az ott dolgozó jó fej szakembereket, és könnyen érthetően elmeséljük számotokra,

hogy mit jelentenek a legkülönbözőbb szakkifejezések, mint Cloud Computing,

Big Data, Fintech, Kriptovaluta, Etikus Hacker, Cyber Security, stb!

Pedagógusként szuper témaindító lehet 1-1 videónk, és szülőként is segítünk megbarátkozni ezekkel a fura kifejezésekkel. 

ANIM karakterek_06-01.png

Ebben a videó-sorozat folytatjuk az ismerkedést a Python nyelvvel és pár óra alatt elkészítjük a legendás "Snake" játékot. Ha nem tudod, miről van szó, kérdezd meg

a szüleidet, könnybe lábadt szemmel fognak bólogatni...

vnu_m682_15 [Converted].png

Ezen a tanfolyamon megtanulunk saját forráscsomagot készíteni a Minecrafthoz.

A sorozat végére te is tudni fogod hogyan változtasd meg a minecraftban található blokkok és lények kinézetét forráscsomagok segítségével. Saját kard vagy pajzs készítés elég menő dolog, csak egy kattintás választ el tőle! 

spectry_logo P.png

Olyan biztonságos, támogató tanulási környezetet hozunk létre, amely

a különleges nevelési igényű gyerekek számára is elérhetővé teszi

a digitális tanulást.

Person Speaking Illustration

Skoolos tanárközösség

Ezt a csoportot nektek, informatika (dig. kult.)

tanároknak (nem csak Skool-ban oktatóknak) hoztuk

létre azzal a céllal, hogy tapasztalatokat osszunk meg, tanuljunk egymástól, és értesülhessetek a Skool, kimondottan nektek, tanároknak szóló programjairól.

bottom of page